fwto

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

PROMETHEUS(2012)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΤΖΑΜΠΑ ΤΟΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!

Παίζουν:Naomi Rapace, Logan Marsall-Green,Michael Fassbender,Charlize Theron
Σκηνοθεσία:Riddley Scott

Μια ομάδα επιστημόνων ταξιδεύει σε ένα άγνωστο πλανήτη στον οποίο, σύμφωνα με έρευνες τους, κατοικούν οι δημιουργοί του ανθρώπου! Η άφιξη τους εκεί μοιάζει συναρπαστική όμως ο πλανήτης κρύβει σκοτεινά μυστικά που θα αποβούν μοιραία για τους ίδιους, αλλά ίσως και ολέθρια για όλη την ανθρωπότητα!

ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!

Γεια σας!! Καλό φθινόπωρο σας εύχομαι και επειδή είμαι λάτρης του χειμώνα καλό χειμώνα με πολλές (καλές!!) ταινίες!! Εντάξει μπορεί σε κάποιους (ονόματα δεν λέμε!) να  έλειψα, μπορεί και ούτε καν να καταλάβατε την απουσία μου, δεν έχει  όμως σημασία, γιατί εγώ για άλλο είμαι εδώ!
Πολλά ακούγαμε για την συγκεκριμένη ταινία και με πολύ αγωνία την περιμέναμε (ειδικά οι fan του είδους) και έφτασε κι ο καιρός λοιπόν που θρέψαμε τους καρπούς μας!!!
Καταρχάς να πω ότι η ταινία βαφτίστηκε από το δημιουργό της Riddley Scott  ως precuel του πασίγνωστου και classic Alien. Τώρα αν όντως συνδέεται με το στόρυ εκείνων, δεν ξέρω γιατί δυστυχώς δεν τα έχω δει! (Αν κατάλαβες,δεν κόβω και φλέβα για τέτοιες ταινίες). Τεσπα προχωρώ στο ζουμί. Η ταινία με άρεσε μεν αλλά με απογοήτευσε στο τέλος δε.
Ξεκινάει πολύ δυνατά με μια θεϊκή οπτική εισαγωγή, (η φωτογραφία απλά τα σπάει) και μας εισάγει στην ιστορία μας. Μια επιστήμονας η Elizabeth ανακαλύπτει από κάτι τοιχογραφίες ότι εμείς δεν πλαστήκαμε σαν κουλουράκια με τα 2 χεράκια από τον Θεό αλλά από εξωγήινα όντα! Η Elizabeth αν και δεν είναι και η Ελένη Λουκά μια πίστη στο θεό την έχει. Ε, και έτσι θέλοντας να πάρει κάποιες απαντήσεις πρέπει να πάει εκεί να μάθει την αλήθεια. Αλλά όπως λέει και η παροιμία η περιέργεια έφαγε τη γάτα! Με τη βοήθεια ενός επιστημονικού προσωπικού και ενός ανθρωποειδούς ρομπότ (Michael Fassbender), ξεκινούν. Ε και φυσικά όπως θα φαντάζεσαι δεν τους περιμένουν εκεί με ανοιχτές αγκάλες και ντυμένες εξωγήινες χαβανέζες να τους καλωσορίζουν! Ένα μυστήριο επικρατεί και απαντήσεις δεν έρχονται! Και καθώς εσύ λες, εεε σιγά μαλακία τίποτα δεν θα δούμε  πάλι, έρχεται ο σπιούνος ο ανθρωπο-ρομποτάκος και σκάβει το λάκκο της ομάδας.
Όλα καλά, όλα ωραία μέχρι εδώ, και από τεχνικής άποψης από τα καλύτερα οπτικά αποτελέσματα που έχω δει τελευταία αλλά ρε παιδιά μετά από ένα σημείο άρχισε το σενάριο να μπάζει, να μου φαίνεται μια από τα ίδια και να ψιλο-βαριέμαι κιόλας. Η δολοπλοκία του ρομπότ σίγουρα πυροδότησε τη δράση της ταινίας αλλά εμένα κάτι με ψιλοχαλούσε. Ανάμεσα σε κυνηγητά, γέννες, φιλοσοφικά ερωτήματα τύπου γιατί μας έφτιαξε ο θεός, γιατί πιστεύουμε, που πιστεύουμε κτλ κάπου και πάλι ένιωθα να βλέπω μια από τα ίδια. Ε τελικά μας δίνει μια  σκεπτικιστική απάντηση η ταινία και τελειώνει δίνοντας μου την εντύπωση ότι θα συνεχιστεί! Τώρα καλά κατάλαβα -δεν ξέρω να σας πω, ε εδώ να  είμαστε, καλά να είμαστε και θα δούμε αν έχει και συνέχεια, μέχρι τότε εγώ σας λέω δείτε τη, το αξίζει αλλά λίγο στο τέλος το κάνει το φαουλάκι και τα χαλάει!

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ  ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ!

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?
0\5

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?
0\5

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ??(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)
2\5

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ  ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)
3\5

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)
3,5\5

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ(ΣΚΕΨΗ) 
3\5

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ) 
5\5

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK) 
2\5

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:7,5\10




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis