fwto

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Chasing Amy (1997)



Info:
Ο Holden και ο Banky είναι δυο παιδικοί φίλοι αλλά και συνεργάτες οι οποίοι γράφουν κόμικ βιβλία. Όλα είναι καλά, όλα είναι ανθηρά, κάνουν την πλάκα τους και πίνουν τις μπύρες τους μέχρι που σκάει μύτη μια γκομενίτσα επίσης δημιουργός κόμικ βιβλίων και ο Holden την ερωτεύεται! (Σα λα λαλαλαλα....)... Έλα μου όμως που η Alyssa δεν γουστάρει αγοράκια... αλλά κοριτσάκια! Στην αρχή τουλάχιστον γιατί στην πορεία το ερωτεύεται το αγόρι μας! Τι γίνεται λοιπόν όταν μια γυναίκα μπαίνει ανάμεσα σε δυο φίλους? Και τι γίνεται όταν ένας άνδρας μαθαίνει το ερωτικό παρελθόν της κοπέλας που αγαπάει? Πόσο με αρέσει ο Kevin Smith δεν λέγεται!!

Write a comment...
Την ταινία πρέπει να σας πω ότι την είχα δει πολλά χρόνια πριν, όταν ανακάλυψα τον Kevin Smith με την ταινία του “Dogma” την οποία βρίσκω κορυφαία! Θα διαβάσετε κριτική μου μέσα στις επόμενες μέρες, μιας που είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες, απλά είχαμε μια κακή συνεννόηση με το αφεντικό και νόμιζα πως υπήρχε κριτική της στο blog... Ναι για σένα το λέω Κλεάνθη! Ας πούμε προς το παρόν για την “Amy” την οποία σαν ταινία την κατατάσσω στις 20 καλύτερες ταινίες που έχω δει. Είναι λίγο μεγαλούτσικη 113 λεπτά σαν διάρκεια αλλά δεν είναι κουραστική. Σημείωση: Αναφέρω κάθε φορά διάρκεια γιατί εγώ είμαι από τους ανθρώπους που δεν αντέχω τις μεγάλες ταινίες! Βαριέμαι εύκολα! Οι ερμηνείες της ταινίας ήταν πολύ καλές με εξαίρεση της πρωταγωνίστριας Joey Lauren Adams... δεν με άρεσε και πολύ! Προσπάθησε δεν λέω αλλά νομίζω ότι δεν τα κατάφερε! Ο Ben τώρα είναι πολύ καλύτερος στις παλιότερες ταινίες του έχω την εντύπωση. Ήταν πιο μικρός και δεν είχαν πάρει τα μυαλά του αέρα ίσως γι'αυτό. Στην ταινία παίζει φυσικά και ο Matt Damon αλλά σε μια πολύ φευγαλέα σκηνή. Επίσης παίζει κ ο αδερφός του Ben στην αρχή της ταινίας, Casey Affleck. Τον Jason Lee (βλέπε Banky) τον θεωρώ πάρα πολύ καλό ηθοποιό και μου άρεσε και σε αυτήν την ταινία αλλά τον λάτρεψα στο Δόγμα ως Azrael. Και πάμε στο δίδυμο που είναι όλα τα λεφτά Jay and Silent Bob όπου ο δεύτερος είναι ο σκηνοθέτης και συγγραφέας της ταινίας. Είναι πραγματικά απίθανοι! Στην συγκεκριμένη ταινία ο Bob δεν είναι και τόσο Silent αφού έχει μια ολόκληρη σκηνή τεσσάρων λεπτών και μιλάει και τα τέσσερα!! Ο Jay βέβαια μιλάει και για τους δυο και μπορεί για κάποιους να είναι κουραστικός. Αυτός που δεν θυμόμουν καθόλου στην ταινία και κακώς που δεν τον θυμόμουν είναι ο Dwight Ewell ο οποίος παίζει τον Hooper, έναν επίσης συγγραφέα βιβλίων κόμικ που ενώ είναι gay το παίζει σκληροπυρηνικός Αφρο-Αμερικανός που μισεί τους λευκούς! Να σας ενημερώσω ότι γενικά είναι μια κοριτσίστικη ταινία που εγώ συμφωνώ απόλυτα σε κάποια θέματα σχέσεων! Οπότε κορίτσια καλύτερα να μην την δείτε με το αγόρι σας... Εκτός του ότι θα του μπούνε ιδέες περίεργες και θα αρχίσει να ρωτάει για το παρελθόν σας, μπορεί να του ρθει καμιά φαεινή ιδέα σαν αυτή του Holden προς το τέλος της ταινίας και θα έχουμε δράματα!! Στο soundtrack της ταινίας τώρα έχει ένα υπέροχο τραγούδι από τους Coal το Stay, δεν έχω όμως περαιτέρω πληροφορίες για αυτήν την καταπληκτική γυναικεία φωνή που ακούγεται... Αν βρω κάτι θα σας ενημερώσω το υπόσχομαι! Επίσης οι πολύ καλοί Soul Asylum με το We 3 και το Lucky one που εμένα με αρέσει πολύ! Σε γενικές γραμμές ανάμικτη μουσική αλλά δένει πολύ καλά. Ακούγεται στην ταινία και το τραγούδι Insomnia από τους κορυφαίους Faithless οι οποίοι πρόσφατα ανακοίνωσαν το τέλος της κοινή τους πορείας.

Like!
Hooper X. Τέλος!
Έχω και δεύτερο Like βασικά... επειδή όπως και να το κάνουμε κοριτσάκι είμαι... με άρεσε η εξομολόγηση του Holden!! Ποιά γυναίκα δεν θα ήθελε να ακούσει τέτοια εξομολόγηση οεο??

Dislike!
Δεν ξέρω γιατί δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το κορίτσι... Δείτε τώρα ερμηνεία...

Share!
Ο Kevin Smith έγραψε το σενάριο της ταινίας εμπνευσμένος από τον τότε δεσμό που είχε με την πρωταγωνίστρια Alyssa την κατά κόσμο Joey Lauren Adams. Μα τι της βρήκε μου λέτε??? Επίσης το τραγούδι που τραγουδάει στην ταινία το έγραψε η ίδια. Θα είναι κακία αν πω ότι το καταλάβαμε???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis