fwto

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

SOLOMON KANE(2009)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
A HOUSE DOESN'T MAKE A HOME!
Παίζουν:James Purefoy,Max Von Sydow,
Rachel Hurd Wood
Σκηνοθεσία:Michael J.Basset

Ενας μοναχικός πολεμιστής που έχει χάσει την ψυχή του και την εχει κερδίσει ο διάβολος θα προσπαθήσει να ξαναβρεί το δρόμο για ....το σπίτι και την σωτηρία της ψυχής του.

  Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Γεια σας παραμελημένοι μου αναγνώστες.Καλη σεζον να σας ευχηθώ!Ενα καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του ,και γω σας έχω αφήσει στα κρύα του λουτρού.Δεν φανταζόμουν ποτέ τη ζωή μου χωρίς να βλέπω ταινίες ,ελα όμως που η ζωή τα φέρνει αλλιώς και όπως το βλέπω είναι λες και σιγά σιγά με καλει να παραδώσω τα σκήπτρα στους νεότερους και εμπειρότερους. Ακόμη βέβαια μου έχουν μείνει κάποια αποθέματα οποτε μέχρι τον καιρό που θα αποσυρθώ συνεχίζω αργά την πορεία μου ζητώντας την κατανόηση σας για την αργοπορία μου.(Φταίει ο κακός μου εαυτός )
Επιστρέφω με μια ταινία που έχει βγει ήδη σε dvd εδώ και καιρό και συνδυάζει τρια στοιχεία σε ενα!Περιπέτεια, φαντασία και άρωμα μιας άλλης μυθικής- ιστορικής εποχής!
Ο Solomon Kane είναι ένας πολεμιστής που το μονο που έκανε μια ολοκληρη ζωή ήταν να σκορπάει τον τρόμο και το θάνατο στο πέρασμα του.ΏΣΠΟΥ κάποια στιγμή ο διάβολος διεκδίκησε και κέρδισε την ψυχή του. Αυτό το γεγονός ταρακούνησε τα ψυχικά θεμέλια του ήρωα μας και τον έκανε να δει τα πράγματα αλλιώς.Οι τύψεις, η μεταστροφή συνειδησης και τρόπου ζωής, η συντριβή και η μετανοια τον μετατρέπουν σε έναν φιλήσυχο άνθρωπο που προσπαθεί πλέον να αποκυρήξει την παλιά του ζωή και να βρει έναν νέο εαυτό.Αυτό όμως δεν είναι και τόσο απλό γιατί πολλοί πειρασμοί έρχονται στον δρόμο του και το σημαντικότεροὍδιάβολος τον αναζητά για να πάρει την ψυχή του.
Το στόρυ θα μπορούσε να είναι και χριστιανικό κείμενο έτσι όπως σας το περιγραφω αλλά ευτυχώς με μεγάλη δόση φαντασίας και αρκετή δράση , εχουμε να κάνουμε με μια μέτρια περιπέτεια φαντασίας, με το γνωστο θέμα του μοναχικού πολεμιστή που πάντα στο βάθος της ψυχής του κρύβει τον παλιό ξεχασμένο καλό του εαυτόκαι αναζητά μια θέση στον παράδεισο!
Μου άρεσε σαν ταινία,ήταν αρκετά γρήγορη ,καλούτσικα εφέ, ωραία αναπαράσταση της εποχής του μεσαιωνα , αν θα μπορούσα να ταυτίσω την εποχή στην οποία διαδραματίζεται η ταινία και το ηθικό της δίδαγμα για κερασάκι στην τούρτα!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?-0\5
  όχι!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?-0\5 
 μπα....

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-3\5 
κάτι παιζει!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-1\5 
η φαντασια στην εξουσία!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-3\5 
ενδιαφέρουσα πλοκή!

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-3\5 
ψάχνωντας το δρόμο για το σπίτι!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-2\5 
μπορείς και καλύτερα!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-1\5 
μμμμμ......

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-7\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis