fwto

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

WINTER'S BONE(2010)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
LES MIZERABLES(OI MIZEROI!)
Παίζουν:Jennifer Lawrence,Isaiah Stone
Σκηνοθεσία:Debra Granik

Η 17χρονη reek ζει σε ένα εφιαλτικό και απομονωμένο μέρος κάπου στα βουνά της Αμερικής.Καποια μέρα ένας δικαστικός κλητήρας έρχεται ψάχνωντας τον πατέρα της ,ο οποίος πρέπει να παραστεί στο δικαστηριο διαφορετικά η πολιτεία θα πάρει το σπίτι.Η νεαρή κοπέλα ξέροντας το παρελθόν του πατέρα της με τα ναρκωτικά τον ψάχνει , προσπαθώντας παράλληλα να διατηρήσει τη συνοχή και ενότητα της οικογένειας της!

  Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Μιζέρια είναι η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό με τη συγκεκριμένη ταινία!
Μπορεί η ταινία να προτάθηκε για μια από τις καλύτερες της χρονιάς, η ερμηνεία της πρωταγωνίστριας επίσης (β γυναικείος) και οι κριτικές να λένε τα καλύτερα, αλλἀ εγω σε συμβουλεύω με όλη την αγάπη που θα μπορούσα να έχω για κάποιον, μην κάνεις το λάθος να τη δεις καλοκαιριάτικα, μα μήτε και χειμωνιάτικα!Καμιά εποχή δεν μπορεί να σε σώσει από αυτό το αίσχος! 
Οκ καταλαβαίνω πως προσπαθούν να δώσουν μια ρεαλιστική εικόνα της φτωχής Αμερικής και όχι του glamorous hollywood ,και ότι οι αμερικάνοι δεν ξυπνούν με ένα χαζό χαμόγελο και χωρίς προβλήματα όπως μας έχουν κάνει να πιστεύουμε, αλλα αυτό που είδα εδώ ξεπερνά κάθε φαντασία, ούτε στην Ουγκάντα που λέει ο λόγος δεν είναι έτσι(οκ χειρότερα είναι, αλλά πλησιάζουμε)!
Απο ότι κατάλαβα ο σκηνοθέτης θέλοντας να τονίσει πόσο σκατά περνούν κάποιοι εκεί πέρα και μέσα τους το μόνο που νιώθουν είναι μαυρίλα , κατάθλιψη και μιζέρια θέλησε να μας το εικονοποιήσει  με τα αντίστοιχα μίζερα μέρη που βλέπαμε!Διασπαρτες παράγκες άναρχα τοποθετημένες, αχούρια αυλές , σκουριασμένα σίδερα από δω και από κει , σπίτια μέσα στη βρώμα και ένα σενάριο που ειλικρινά εμένα με άφησε παγερά αδιάφορη και παρακαλούσα να τελειωσει το μαρτύριο μου!
Μια από τις χειρότερες ταινίες της χρονιάς κατ 'εμέ, που ξαναλέω μόνο μιζέρια φέρνει στα μάτια, την ψυχή και το μυαλό μου!!!!!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?-0\5 
όχι!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?-0\\5 

ὀχι!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-0\5 
ασε μας μωρέ!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5  
δεν θα τους κάνω τη χάρη να φοβηθὠ κιόλας!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-0\5 
δεν πας για ύπνο καλύτερα??

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-1\5 χέστηκα πραγματικά για το τι γινεται εκεί πέρα!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5 
!όχι!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-0\5 
και εδώ λυπάμαι!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis