fwto

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Gnomeo & Juliet


Υπόθεση : Στην σημερινή εποχή συνεχίζει να βράζει η βεντέτα δυο οικογενειών, εκείνη των Μοντέγων με τους Καπουλέτους. Αυτή την φορά όμως η βεντέτα αυτή συναντάτε στα γύψινα πρόσωπα των νάνων δυο διπλανών κήπων. Οι κόκκινοι και οι μπλε νάνοι έχουν μια διαμάχη για το ποιός έχει τον καλύτερο κήπο. Στην ιστορία φυσικά και συναντάμε την Ιουλιέτα (Emily Blunt) και τον Ζουμπαίο (James McAvoy) που σύντομα ερωτεύονται και πάνε αντίθετα με τις απόψεις των οικογενειών τους, άραγε θα έχουν την ίδια κατάληξη με τους σεξπηρικούς τους χαρακτήρες;

Με μια κουβέντα : Και εκεί που λες ότι θα είναι άλλη μια μέσα στις τόσες, σκας στο γέλιο.

Γενικά : Πραγματικά θα έχω να το λέω, γέλασα τόσο πολύ και την ευχαριστήθηκα τόσο πολύ που την έχω δει τουλάχιστον τρεις φορές. Το στόρι όλοι το ξέρετε και αν αυτό σημαίνει ότι δεν θέλετε να το ξαναδείτε είναι μέγα λάθος, καθώς αυτή την φορά η χιλιοειπωμένη ιστορία των δυο τραγικών ηρώων παρουσιάζεται με μια πιο αλέγκρα διάθεση που την μεταδίδουν μερικά γύψινα νανάκια κήπου, που είναι τίγκα στην σκανταλιά, στην ατάκα και στο νάζι. Ο ρόλος έκπληξη που σημαδεύει την ταινία και την κάνει χίλιες φορές πιο ξεκαρδιστική είναι φυσικά ο ρόλος της παραμάνας της Ιουλιέτας που στην συγκεκριμένη έκδοση είναι ένας πλαστικός βάτραχος/σιντριβάνι. Πραγματικά αυτή την παραμάνα την θέλω για τον εαυτό μου, να της λέω για τους έρωτες μου και εκείνη να μου λέει ότι η αγάπη μου είναι καταδικασμένη αλλά ταυτόχρονα να μου δίνει στολή νίτζα και να μου μιλά στα κινέζικα, απλά δεν υπάρχει. Πέρα από την παραμάνα που κατά την άποψη μου είναι ο πυρήνας του γέλιου, οι κωμικές σκηνές είναι κρυμμένες στις λεπτομέρειες, στις τελευταίες καυστικές ατάκες και στους μορφασμούς του κάθε ήρωα. Βέβαια κάθε ταινία κινουμένων σχεδίων που σέβεται τον εαυτό της έχει και μερικές συγκινητικές σκηνές για να μαγνητίσουν το κοινό και να το κάνουν να δεθεί πιο έντονα μαζί της. Βέβαια ανεξαρτήτως της σκηνής τα τραγουδάκια του Elton John πήγαιναν και ερχόντουσαν, δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που βρέθηκαν τα άπαντα του Σερ Elton σε μια ταινία και σαν να μην ήταν ήδη υπερβολικά πολλά τα παλιά του τραγούδια ακούσαμε και ένα καινούργιο το οποίο το έκανε ντουέτο με την Lady Gaga (εξιχρονίστηκε ο Σερ!) και τολμώ να ομολογήσω πως μου άρεσε κάπως. Από εκεί και ύστερα αν θέλεις να μιλήσουμε για τεχνικά πράγματα, έχω να σου πω ότι τα εφέ είναι τόσο εξελιγμένα που ακούς ακόμα και τον γύψινο ήχο που χάνουν οι νάνοι όταν τσουγκρίζουν μεταξύ τους. Στην Αγγλική έκδοση του έργου τις φωνές τους χαρίζουν ο James McAvoy, η Emily Blunt, ο Michael Caine, η Maggie Smith, ο Jason Statham και το κλου της ταινίας είναι η συμμετοχή του ανυπέρβλητου Ozzy Osbourne, Κλείνοντας το μονό που έχω να πω είναι ότι ο Ζουμπαίος και η Ιουλιέτα είναι ένα από τα καλύτερα κινούμενα σχεδία που είδα τα τελευταία χρόνια.

Η Ατάκα : Nanette: «Τι ρομαντικά τραγικό… (μαδώντας μια μαργαρίτα) Η αγάπη σας είναι καταδικασμένη, η αγάπη σας είναι νεκρή, η αγάπη σας είναι καταδικασμένη, η αγάπη σας είναι νεκρή»

Ποιον θα έπαιζα : Τι ρωτάς τώρα, τον βάτραχο/παραμάνα... a.k.a Nanette!!!

Αγαπημένη σκηνή : Η σκηνή της μεταμόρφωσης της Ιουλιέτας σε νίτζα και φυσικά η αντίδραση της παραμάνας στην όλη σκηνή, απλά πέθανα στο γέλιο…

Χειρότερη σκηνή : Δεν έχω.

Δες την : Αν ψήνεσαι να δεις το μεγαλύτερο έργο του Σεξπηρ υπό την μορφή παιδικού με ήρωες νανάκια κήπου.

Μην την δεις : Αν δεν έχεις χρόνο για παιδικά.

Με ποιον να την δεις : Άνοιξε το σπίτι σου για όλο το κόσμο, κάλεσε γείτονες, φίλους και εχθρούς και δες την με χαρά.

Μην την δεις με : Ποιός λείπει πάντα από μια τέτοια βεγγέρα (κάλεσμα σε σπίτι με φίλους); Μα φυσικά οι ξινοί μας φίλοι, όλοι έχουμε, όλοι τους ανεχόμαστε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis