fwto

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

FALLING IN LOVE(1984)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΑΠΟ ΔΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΜΟΥ!
Παίζουν:Robert De Niro,Meryl Streep
Σκηνοθεσία:Ulu Grosbard


Στις γιορτές των Χριστουγέννων οι μοίρες 2 άγνωστων ανθρώπων θα διασταυρωθούν και οι ζωές τους θα αλλάξουν για πάντα!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Τώρα κινδυνεύω ίσως να χαρακτηριστώ αντιρομαντική(πρωτότυπο! Θα πουν κάποιοι!) αλλά εμένα αυτή η ταινία με ξενέρωσε σε γενικές γραμμές και ειδικά αυτή η απαίσια χαζορομαντζάδα- μουσική που μου τρυπούσε τα αυτιά(καλύτερα όταν την δείτε να βάλετε mute, ειλικρινά!)
Στην αρχή καθως ξεκίνησε η ταινία, την έβλεπα με μια συμπάθεια, γιατί ο τρόπος γνωριμίας των 2 πρωταγωνιστών μου θύμισε-τώρα αντιφάσκω λίγο-την καρά ρομαντική ταινία serendipity, που τυχαίνει να 'ναι από τις αγαπημένες μου,μη με ρωτάς γιατί!
Αnyway από κει και πέρα αρχίζει η κοιλιά!Για 30 και κάτι λεπτά, τίποτα σχεδόν δεν εξελίσσεται και το μόνο που βλέπουμε είναι τους 2 τους να μπαινοβγαίνουν σε ένα ρημάδι τρένο και καλά, θέλοντας να μας μεταδωθεί με διαπεραστικό,άχαρο και επιφανειακό τρόπο η ιδέα ότι ο έρωτας τους δεν ήταν κάτι τυχαίο και το σύμπαν συνομωτούσε σιωπηλά να συναντηθούν και τέτοια!
Ε και τέλος πάντων κάποια στιγμή ,ας πούμε δεν μπορούν να αντισταθούν ο ένας στον άλλο αλλά........έλα που είναι και οι 2 παντρεμένοι!!
Παλεύουν εσωτερικά μέσα τους(μη φανταστείς ότι ζορίζονται και πολύ!) μπας και ξεπεράσουν αυτό που νιώθουν και κάτσουν στα αυγά τους, αλλά μάταια!
Με ιδιαίτερα συνοπτικές διαδικασίες και αρκετά επιφανειακή αντιμετώπιση, αποφασίζουν να χωρίσουν τους συντρόφους τους, και να συνεχίσουν τον έρωτα τους!Ούτε γάτα, ούτε ζημιά!Μήτε φωνές , μήτε μαλώματα τύπου που πας και μ΄αφήνεις , πάλι σε μένα θα γυρίσεις!Όλα τόσο ομαλά και ολίγο τι ανιαρά!
Η χημεία του Robert και της Meryl κατά την ταπεινή μου άποψη δυστυχώς,δεν έδεσε και πολύ και δεν μου έβγαζε κάποιο ιδιαίτερο συναίσθημα!
Τέλος,για τις ερμηνείες τους, καλές ήταν αλλά μπορούσαν και καλύτερα!Θα το χρεώσω στο νεαρό της ηλικιας και των 2 , οπότε ας το παραβλέψουμε!

Υ.Γ.Αυτόν τον σκηνοθέτη σκέφτηκαν πολύ να τον βαφτίσουν Ulu?Αν ζούσε εδώ θα 'χε φάει πολύ καζούρα το παιδί!


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?-0\5
μπα.....

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?-0\5
λυπάμαι όχι!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-1\5
κρίμα!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
όχι!

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5
μπα.....

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-2,5 \5

και περίμενα να δω κάτι συνταρακτικό, κρίμα ξανά!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
μπα....

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-0\5
mute και ησύχασες!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-5,5\10






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis