fwto

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

DEATH BECOMES HER(1992)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
O ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ!
Παίζουν:Meryl Streep,Bruce Willis,Goldie Hawn
Σκηνοθεσία:Robert Zemeckis

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΜΑΥΡΗ ΚΩΜΩΔΙΑ

Ο Ernest (Bruce Willis) είναι πλαστικός χειρούργος αραββωνιασμένος με την Helen ,μια συγγραφέα αλλά λίγο πριν το γάμο τους γνωρίζει την εντυπωσιακή πλην ατάλαντη ηθοποιό Madeline.
O ένας γάμος σχολάει και ο Ernest παντρεύεται τη Madeline!H HELEN συντετριμμένη κλείνεται στο καβούκι της για τα επόμενα 7 χρόνια τρώγωντας ασταμάτητα!Ωσπου φτάνει η μέρα που αποφασίζει να εκδικηθεί.Περνούν άλλα 7 χρόνια και στο διάστημα αυτό ο γάμος του Ernest και της Madeline μπάζει νερά!H Madeline προσπαθεί να βρει τρόπους να γίνει ξανά πιο νέα και πιο όμορφη και η Helen προσπαθεί να ξανακερδίσει τον Ernest.
Eνα μαγικό φίλτρο θα ενώσει ξανά και τους 3!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Γεια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! δεν ξέρω αν σας έλειψα, εμένα πάντως μου λείψατε και μου έλειψε και λίγο παραπάνω και η όλη διαδικασία του να δω την ταινιούλα μου,καλή ή κακή, και να σας αποτυπώσω τις όποιες σκέψεις μου και κρίσεις μου.
Επιστρέφω μετά από καιρό με μια ομολογουμένως μέτρια ταινία με black διάθεση και χιούμορ αλλά με τρανταχτά ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους!
Μeryl Streep , o θρύλος και η ηθοποιός για όλες τις δουλειές!Τι κωμωδία, τι δράμα ότι κι αν της βάλεις, καταφέρνει να τα βγάλει εις πέρας με το φυσικό της παίξιμο και την απίστευτη γοητεία της!
Goldie Hawn , η αγαπημένη μου μικροσκοπική στο μάτι ηθοποιός αλλά αξέχαστη με τις κωμωδίες της και το γέλιο που μου έχει χαρίσει!Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να έχω δει σχεδόν όλες της τις ταινίες και δεν υπάρχει κάποια που να μη τη θυμάμαι ευχάριστα!(Νομίζω άνετα θα της έκανα ένα αφιέρωμα, Κλεάνθη ακουυυύς????)
Και τέλος ο Θεος Bruce Willis που αν και γενικά τον έχω πιο πολύ σαν ΄΄πολύ σκληρός για να πεθάνει''εδώ παίζει τον κακόμοιρο γιατρουδάκο που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τα 2 πανούργα θηλυκά!
Η ταινία αν ξεπεράσεις το ελαφρύ, επιφανειακό κλίμα της, το ευχάριστο? black χιούμορ(που οκ ίσως να μην το αντέχουν κι όλοι!)και τα εφέ που θα ζήλευαν πολλοί τότε,μιλάει για πολύ επίκαιρα και διαχρονικά θέματα , όπως αυτό του αχόρταγου και ασταμάτητου κυνηγητού του ανθρώπου για παντοτινή νεότητα και αθανασία αλλά και την θανατηφόρα απληστία του που φτάνει στο πατάω επί πτωμάτων για να πετύχω το στόχο μου!
Κατά τα άλλα για να μην το εμβαθύνω περαιτέρω το ζήτημα είναι μια ταινία που για κάποιο λόγο μου προκαλεί ένα περίεργο εσωτερικό και νοσταλγικό σκίρτημα, μάλλον γιατί αναπολώ εκείνες τις εποχές των ανέμελων 90's!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?-4\5
αρκετά πιστεύω!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?-0\5
όχι!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-4\5
αν το καλοσκεφτείς η ταινία υπάρχει γιατί 2 γυναίκες διεκδικούν τον ίδιο άντρα!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
μπα....

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5
δεν θέλω να σκέφτομαι!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-4\5

οκ ,δεν ειναι και οσκαρική ταινία αλλά βλέπεται ευχάριστα!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-5\5
Για την τρύπα στο στομάχι της goldie και φυσικά για την τελική σκηνή με τα 2 κεφάλια των πρωταγωνιστριών!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-1\5 εμ....

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-6,5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis