fwto

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

The Sorcerer's Apprentice


Υπόθεση : Ο Balthazar Blake (Nicolas Cage) είναι ένας μάγος που ζει στην στο σημερινό Manhattan, προστατεύοντας το, από τον μισητό εχθρό του Maxim Horvath (Alfred Molina). Ο Balthazar δεν μπορεί να το κάνει αυτό μόνος του και για αυτό ¨στρατολογεί¨ τον νεαρό Dave (Jay Baruchel), έναν κοινό έφηβο που κρύβει μέσα του μεγάλες προοπτικές για να γίνει ένας μεγάλος μάγος. Ο Balthazar δίνει στον μαθητευόμενο μάγο, συμβουλές και τεχνικές μέσα από μαθήματα μαγείας, έτσι όταν βρεθεί σε κίνδυνο να καταφέρει να προστατέψει όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και ένα μαγικό βάζο μέσα στο οποίο βρίσκετε η πυγή του κακού, που αν βγει εκεί, θα μπορέσει να εξουσιάσει ολόκληρο τον κόσμο. Έτσι ο νεαρός Dave θα πρέπει να πολεμήσει ενάντια στις σκοτεινές δυνάμεις για να προστατεύσει τον κόσμο αλλά παράλληλα να καταφέρει να βάλει την συναισθηματική του ζωή σε μια τάξη, γιατί εκτός από μαθητευόμενος μάγος είναι και έφηβος.

Με μια κουβέντα : Θέλω να δω τον Nicolas Cage πεσμένο στο κόκκινο χαλί, να μου ζητάει βοήθεια και εγώ από πάνω να τον φτύνω και να γελάω. Μου α χα χα!

Γενικά : Το ότι σιχαίνομαι με όλη την δύναμη της ψυχής μου τον Nicolas Cage είναι γνωστό από την ανάρτηση μου για το Adaptation. Είναι ο χειρότερος ηθοποιός που θα μπορούσε κάνεις να διαλέξει για να παίξει στην ταινία του. Ο μόνος λογικός λόγος που επιλέχτηκε αυτή η σιχαμερή κάμπια να παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο (και να είναι φάτσα κάρτα σε όλα τα πόστερ του έργου) είναι φυσικά πως οι παραγωγοί γνώριζαν ότι η ταινία θα βγει κάτω του μετρίου και είπαν, δεν παίρνουμε κανένα τηλέφωνο τον Νικολάκη να έρθει να σώσει την κατάσταση; Τώρα αν τελικά την έσωσε ή όχι είναι μια μεγάλη κουβέντα, το σίγουρο είναι πως έφερε πιο πολύ κόσμο στους κινηματογράφους, αυτό τουλάχιστον του το αναγνωρίζω. Η ταινία βαδίζει σε ένα τεντωμένο σχοινί ανάμεσα στην απόλυτη μπαρούφα και σε ένα μέτριο προς καλούτσικο έργο. Σαν κάθε αμερικάνικη ταινία που σέβεται τον εαυτό της, έχει μπόλικες διαστρεβλώσεις των Ευρωπαϊκών μύθων-θρύλων-ιστοριών και αρκετές δώσεις εφηβικών κλισέ με έναν πρωταγωνιστή να έχει πάθει συμφόρηση με τις πολλές πληροφορίες που δέχεται το κεφαλάκι του. Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση είναι τα ηχητικά εφέ που είχε η ταινία, μέχρι και τα πυροτεχνήματα ακούσαμε από το λογότυπο της Disney! Και μιας που είπα για τα εφέ του ήχου, να αναφέρω πως στην ταινία παίζει η Monica Bellucci η οποία μίλησε μόλις τα τελευταία πέντε λεπτά είπε δυο ατάκες και εκείνες διαστρεβλωμένες από τα εφέ. Είμαι πλέον σίγουρος ότι αυτή η γυναίκα έγινε παγκοσμίως διάσημη χάρη στην ομορφιά της και μόνο, γιατί έχω παρατηρήσει ότι σε όλες τις γνώστες ταινίες που έχει παίξει (Βλέπε: ¨Matrix¨, ¨Αδελφότητα των λύκων¨) λέει μόνο δυο ατάκες και εμείς την κάναμε Super Star!!! Ουφ τέλος πάντων η ταινία είναι ευχάριστη, δηλαδή βλέπετε άνετα, περνά η ώρα σου και μέχρι και εγώ παραμέρισα το μένος μου για τον Νικολάκη, αλλά από την άλλη σε ενημερώνω να έχεις λίγες προσδοκίες από την ταινία γιατί δεν είναι και κάτι τρομερό, είπαμε μέτρια πράγματα αλλά το περνάμε στο ντούκου.

Η Ατάκα : Balthazar Blake: «Είσαι κακός ψεύτης Dave, αυτό είναι καλό».

Ποιον θα έπαιζα : Δεν θέλω να παίξω κανέναν.

Αγαπημένη σκηνή : Δεν έχω καμία συγκεκριμένη.

Χειρότερη σκηνή : Η σκηνή όπου ο Dave προστάζει όλα τα αντικείμενα να καθαρίσουν το στούντιο χωρίς την επίβλεψη του Balthazar. Ακριβώς το ίδιο είχε κάνει και ο mickey mouse σε ένα καρτούν (Δεν θυμάμαι σε ποιο). Εμένα με ενόχλησε αυτή η σύνθεση μιας μέτριας ταινίες με ένα καρτούν από το χρυσό παρελθόν της Disney.

Δες την : Γιατί θέλεις να δεις κάτι ελαφρύ για να περάσει η ώρα.

Μην την δεις : Γιατί είναι μέτρια ταινία, έχει πολλά κλισέ, και παίζει ο Nicolas Cage!

Με ποιον να την δεις : Είναι μια ταινία που μπορείς να την δεις με την κοπέλα σου χαλαρά, αλλά και με την παρέα σου αγκαλιά με μια εξάδα μπύρες.

Μην την δεις με : Με φαν του Nicolas Cage!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis