fwto

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Despicable Me


Υπόθεση : Σε μια γειτονιά με όμορφα άσπρα σπιτάκια και φιλήσυχους κατοίκους, συναντάμε τον Gru, έναν υποχθόνιο υπερ-κακό που έχει ως σκοπό του να κλέψει το φεγγάρι. Περιτριγυρισμένος από τα εκατοντάδες κίτρινα τσιράκια του και με την βοήθεια ενός κωφού επιστήμονα, σχεδιάζει τα τεχνάσματα του, για να κλέψει την μηχανή συρρίκνωσης από τον αντίπαλο του Vector. Στο σχέδιο του εντάσσονται τρία μικρά κοριτσάκια από ένα ορφανοτροφείο, τα όποια είναι το κλειδί στο σχέδιο του Gru. Το εμπόδιο σε όλο το πλάνο είναι πως πρέπει να υιοθετήσει τα κοριτσάκια και να τα προσέχει στο σπίτι του, έλα όμως που ο Gru δεν τρέφει πολλά συναισθήματα για εκείνα. Με τον καιρό όμως η σκληρή καρδία του Gru θα μαλακώσει και θα αφήσει τα κορίτσια τα μπουν στην ζωή του, με αποτέλεσμα την καταστροφή του σχεδίου.


Με μια κουβέντα : Μήπως πρέπει να την ξαναδώ;


Γενικά : Δεν μπορώ να καταλάβω τι τρέχει με μένα, η ταινία δεν μου άρεσε, αλλά ούτε την σιχάθηκα, για την ακρίβεια δεν νοιώθω τίποτα για αυτήν, το απόλυτο κενό μέσα μου. Μήπως πρέπει να την ξαναδώ, να της δώσω μεγαλύτερη προσοχή, μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί δεν είναι λογικό όλος ο κόσμος να κάνει ΚΡΑ! για αυτήν και εγώ να την θεωρώ αδιάφορη. Δεν μπορώ να πω ότι η ταινία έχει πολύ χιούμορ, αφού τις πιο κωμικές σκηνές τις είχα δει μήνες πριν στα trailer, οπότε δεν γέλασα με κάτι. Από την άλλη, η ταινία προσπαθεί να σε συγκινήσει με την ύπαρξη τριών κορασίδων που δεν έχουν σπίτι, είναι πανέξυπνες, κατεργάρες και ζητάνε οικογένεια, αλλά εγώ πιστεύω ότι η ταινία πιέζει το κοινό για να συγκινηθεί με το ζόρι, δηλαδή να δεθούμε με τα κοριτσάκια, εγώ προσωπικά αδιαφόρησα. Το μόνο θετικό που βρίσκω στο έργο είναι η ύπαρξη των υποχείριων του Gru, που κακά τα ψέματα ήταν το μόνο κωμικό και ενδιαφέρον στοιχειό του έργου. Ο Steve Carell έδωσε με ένα μοναδικό τρόπο την φωνή του στο πρωταγωνιστή και τον έκανε να ακούγετε σαν Ρώσο κατάσκοπο. Από την άλλη η Julie Andrews που την έχεις για πιο σον – σον με Γαλλικά και πιάνο, κάνει την μάνα του Gru, οπότε καταλαβαίνεις πως και εκείνη ακούγεται σαν Ρωσίδα κατάσκοπος. Τελικά έχω σε μεγάλη εκτίμηση τους ανθρώπους που μπορούν να αλλάξουν την προφορά τους και να κάνουν τους εαυτούς τους να ακούγονται από αλλά μέρη, είναι ένα μεγάλο ταλέντο. Τέλος, γιατί βαρέθηκα, ξαναλέω ότι η ταινία δεν με άγγιξε, ούτε κρύο, ούτε ζέστη, δεν μου έβγαλε τίποτα και αυτό μάλλον οφείλεται σε μένα και δεν είναι ένα γενικό συναίσθημα που βγάζει το έργου, οπότε θα σας παροτρύνω να την δείτε και να μου πείτε την γνώμη σας.


Η Ατάκα : Gru: «Κλέψαμε το Άγαλμα της Ελευθερίας…. Το μικρό από το Las Vegas!»


Ποιον θα έπαιζα : Θα ήθελα να κάνω ένα από τα τσιράκια, αν και το κίτρινο δεν είναι το χρώμα μου.


Αγαπημένη σκηνή : Η σκηνή οπού ένα από τα τσιράκια τραγουδά το ¨Copacabana".


Χειρότερη σκηνή : Δεν έχω καμία στο μυαλό μου.


Δες την : Για να μου πεις μετά, τι έκανα λάθος και δεν τρελάθηκα με την ταινία.


Μην την δεις : Γιατί μπορεί να μην ανταπεξέλθει στις προσδοκίες σου.


Με ποιον να την δεις : Με τα μικρότερα αδέλφια σου.


Μην την δεις με : Με άτομα που σιχαίνονται τα Animation.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis