fwto

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Beyond Borders


Υπόθεση : Η Sarah Jordan (Angelina Jolie), είναι μια Αμερικανίδα, που μένει στο Λονδίνο μαζί με τον σύζυγο της, που είναι γόνος πλουσίων. Σε ένα φιλανθρωπικό χώρο, συναντά τον παθιασμένο γιατρό Nick Callahan (Clive Owen), ο όποιος προσφέρει τις ιατρικές του γνώσεις σε ανθρώπους που είναι θύματα πολέμου σε χώρες του τρίτου κόσμου. Τα λόγια του γοητευτικού γιατρού ταράζουν το κόσμο της Sarah και έτσι εκείνη αποφασίζει να τον ακολουθήσει στις άκρες του κόσμου, προσφέροντας και εκείνη την δική της βοήθεια στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.


Με μια κουβέντα : Καλά να πάθεις Angelina!!!


Γενικά : Η χαρά που πήρα όταν η Angelina πάτησε την νάρκη, δεν περιγράφεται. Θα μου πεις τώρα ότι γίνομαι κακός, αλλά για σκέψου την σκηνή πριν πατήσει την νάρκη και μετά πες μου αν είμαι αδίκως κακός. Είναι που λες ο Clive Owen και η Angelina στα χιόνια και προσπαθούν να ξεφύγουν από κάτι Τσετσένους (Αν θυμάμαι καλά), αλλά επειδή ο Owen ήταν τραυματίας, οι Τσετσένοι τους πρόλαβαν. Γυρίζει λοιπόν ο Owen σαν βαρύ αρσενικό που είναι και λέει στην Angelina: «Φύγε εσύ, εμένα θέλουν, σώσε τον εαυτό σου» και εκείνη η μουλάρα σηκώνεται και φεύγει. Μεγάλος έρωτας και τρίχες κατσαρές, αν αγαπάς μαντάμ αγαπάς και ας είσαι αιχμάλωτη Τσετσένων, εγώ αυτό ξέρω αυτό θα έκανα. Ουφ τα είπα και ξελάφρωσα. Η ταινία σε γενικές γραμμές αν και παρουσιάζει έναν δύσκολο έρωτα, με εμπόδια, λιμούς, πολέμους και γραφειοκρατία, δεν κατάφερε να με κερδίσει ούτε στο ελάχιστο. Δεν κατάφερε να δημιουργήσει αυτή την σχέση ανάμεσα στους χαρακτήρες και στο κοινό, εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα ποτέ πρόλαβαν και αγαπήθηκαν αυτοί οι δυο. 3 φορές βρεθήκαν οι εραστές, την πρώτη φορά την έλεγε ο ένας στον άλλον, την δεύτερη το κάνανε μια φορά, την τρίτη η άλλη πήγε και πάτησε την νάρκη, μα τι τύχη και αυτή η αθεόφοβη ολόκληρο χωράφι και αυτή πήγε και πάτησε την νάρκη! Τέλος πάντων εμένα η ταινία δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα και απογοητεύτηκα από το φτωχό στόρι της.


Η Ατάκα : Sarah Jordan: «Ποτέ μην ξεχνάς αυτό που μου πύρε όλη την ζωή να μάθω. Έχεις μόνο μια καρδιά, να είσαι πιστός σε αυτή.»


Ποιον θα έπαιζα : Κανέναν.


Αγαπημένη σκηνή : Δεν έχω.


Χειρότερη σκηνή : Η πρώτη σκηνή στο φιλανθρωπικό Gala! Εκεί που χόρευε η Angelina ξαφνικά σκάει μύτη ο Clive με ένα μικρό αφρικανακί και αρχίζει και τα χώνει στους πλουσίους. Εμένα αυτό που με εκνεύρισε είναι πως ο Clive έβγαλε ένα παιδί από την Αφρική και το κουβάλησε στο Gala με το έτσι θέλω, χωρίς να λογοδοτήσει σε κανέναν, ποιος είσαι ρε Clive που παίρνεις μαζί σου τα ξένα παΐδια, σαν travel bags;;;


Δες την : Μόνο και μόνο για τα γυρίσματα στης ξένες και μακρινές χώρες και αν έχεις μια φιλανθρωπική συνείδηση, οπότε είσαι πιο ευαισθητοποιημένος με το θέμα που παρουσιάζεται στην ταινία.


Μην την δεις : Αν δεν θες να σεις μια ταινία αγάπης που παρουσιάζεται πολύ πρόχειρα και που στο τέλος οι πρωταγωνιστές δεν καταφέρνουν να είναι μαζί!!!


Με ποιον να την δεις : Με την σχέση σου.


Μην την δεις με : Τους κολλητούς σου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis