fwto

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

THE SWITCH(2010)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΟΥΠΣ!ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ!
Παίζουν:Jennifer Aniston,Jason Bateman,
Julliete Lewis, Patrick Wilson
Σκηνοθεσία:Josh Gordon,Will Speck

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ

Μια 40 χρονη ανύπαντρη γυναίκα η KASSIE αφού δεν εχει βρει τον άντρα της ζωής της, αποφασίζει να γεννήσει και να μεγαλώσει ενα παιδί με τη βοήθεια ενός δότη.Ο καλύτερος της φίλος WALLY, δεν είναι σύμφωνος με την ιδέα της αλλά δεν κάνει και κάτι παραπάνω για να την εμποδίσει.Γεννώντας το παιδί, η kassie μετακομίζει σε άλλη πόλη μέχρις ότου επιστρέψει ξανά πίσω μετά από εφτά χρόνια!
Κατά ένα παράξενο τρόπο όμως το παιδί,μοιάζει στον WALLY και όχι στον δωρητή του!Θα μπορέσει ο WALLY να το εκμυστηρευτεί στην kassie?

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Το αγαπημένο μας φιλαράκι συμπατριωτάκι στην νέα του ταινία γίνεται μάνα!!Αφού έχει πλέον απογοητευτεί, και έχει φτάσει σε μια συγκεκριμένη ηλικία σου λέει σιγά μην περιμένω εγώ τον κύριο mr. αχαιρευτο!!!θα κάνω ένα παιδί μόνη μου! ο καλύτερος της φίλος ο WALLY(μα τι όνομα κι αυτό!!!) αντιδρά, γιατί προφανώς τη γουστάρει αλλά είναι και δειλός, είναι ίσως και η φιλία στη μέση, και δεν της το λέει από την αρχή να πάμε και μεις σπίτια μας να τελειώσει και η ταινία!
Τεσπά διαλέγει έναν άγνωστο και δεν θα της δώσει έτσι απλά σπέρμα σε μια κλινική!όοοοχι!κάνουν ένα πάρτυ και με την παρουσία χιλίων μυριων ο άλλος μετά συγχωρήσεως τώρα, πάει τραβαει μ...κια!για το ευτυχές!!!(μα τι κουλό ήταν αυτό στην ταινία, χαζοαμερικάνοι αγάπη μου!)!!!!ή έτσι θα θέλαμε δηλαδη!
ο φίλος γίνεται ντίρλα , και χάνει το πολυπόθητο σπέρμα και βάζει το δικό του!
Η JENNY φεύγει και γυρνάει μετά από εφτα χρόνια, μόνη εννοείται!!! με το γιο!φτυστός στο φίλο!
ε και κάπου ανάμεσα σε club ανύπαντρων μητέρων , βόλτες πατέρα- γιου, μια αηδιαστική γέννα στο νερό, η jenny θυμάται (αλλη βλαμμένη κι αυτή!)πως έχει αισθήματα για το φίλο της, ε και να μη σας πω τα υπόλοιπα!τα φαντάζεστε και θα τα δείτε!
οκ την βλέπεις την ταινία τσουλάει, είναι ανάλαφρη, αν και όχι η καλύτερη της ANISTON!
Το παιδάκι είναι πολύ γλυκούλι !αν και βρε παιδί μου για τόσο μικρό πολλές ανησυχίες ενηλίκων είχε, άσε που φερόταν λες και ήταν μεγάλος!!ή άλλαξαν πολύ τα παιδιά ή εγώ δεν έχω ιδέα με αυτά!
Η ANISTON και ο batterman , δεν μου κολλήσανε ερωτικά και εννοείται δεν είδα κάποια χημεία μεταξύ τους άρα δεν μου έβγαζαν και κανένα συναίσθημα!
Ίσως, κλείνοντας,πέρα από το σεβαστό δικαίωμα κάποιας να κάνει παιδί μόνη, θα ήταν καλό να μας δείξουν στην ταινία και τις δυσκολίες που έχει μια τέτοια απόφαση, γιατί ειλικρινά πολύ στο χαλαρό το πήραν λες και γεννάς κούκλα ένα πράγμα,που δεν έχει ανάγκες κτλ!!!!!!!ας σοβαρευτούμε λίγο!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-2\5
μμμ..μπορει ναι μπορει οχι

ΘΑ ΚΛΑΨΩ(ΚΛΑΜΑ)-0\5
no!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-1\5
μπα...ο ερωτας μεταξυ φίλων δεν μας βγηκε σε καλό εδω!

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-2\5
εγώ πότε θα γίνω μάνα??

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ - ΒΙΑ)-0\5 μπορεί να αηδιασεις λίγο σε κάποια συγκεκριμενη σκηνή!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-3\5
τσουλάει

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
όχι

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2\5
έτσι κι έτσι!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-6\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis