fwto

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Resident Evil: Afterlife


Υπόθεση : Σε έναν κόσμο μολυσμένο από έναν θανατηφόρο ιό, που μεταλλάσει τα θύματα του σε ζόμπι, η Alice (Milla Jovovich) συνεχίζει την αναζήτηση επιζώντων με σκοπό την οδήγηση τους σε ασφαλές καταφύγιο. Η τρομακτικές μάχες της με την Umbrella Corporation φτάνουν σε νέα επίπεδα, αλλά η Alice δέχεται απρόσμενη βοήθεια από παλιούς φίλους. Μια νέα πληροφορία για μια γη ελεύθερη από ζόμπι, την οδηγεί στο Los Angeles, αλλά όταν φτάνει στην πόλη, διαπιστώνει πως είναι πλημυρισμένη από ζόμπι και πως πρόκειται να πατήσει σε μια καλοστημένη παγίδα.

Με μια κουβέντα : Υπάρχει και συνέχεια…

Γενικά : Είναι η τέταρτη ταινία σχετικά με τις περιπέτειες της Alice κατά των ζόμπι, οι οποίες δεν λένε να τελειώσουν. Για κάποιων που δεν έχει δει τις υπόλοιπες ταινίες, σαν και μένα δηλαδή, δεν είναι και πάρα πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει. Στην πρώτη ταινία γνωρίζουμε ότι ένας ιός, παραγόμενος από την εταιρία Umbrella (τραγικό όνομα για εταιρία παραγωγής ζόμπι), έχει ξεφύγει και έχει αρχίσει να μολύνει τους ανθρώπους, εκεί σκάει μύτη η Alice που υπόσχεται πως δεν θα σταματήσει να πολεμά τα ζόμπι και την εταιρία Umbrella μέχρι τα εξαλειφθεί ο ιός και να σώσει τους εναπομείναντες ανθρώπους. Στις 3 πρώτες ταινίες αυτό ακριβώς κάνει, μόνο που στην δεύτερη και τρίτη έχει και υπερδυνάμεις το κορίτσι μας, στην τέταρτη γυρνάμε πίσω στα παλιά, καθώς η καημένη η Alice χάνει τις υπερδυνάμεις της και γίνεται μια κοινή θνητή. Η τέταρτη ταινία όπως διάβασα κάπου, έχει πιο πολλές ομοιότητες με την σειρά των video games κάτι που ίσως ενθουσιάσει τους φαν. Εγώ χωρίς καμία σχέση με την σειρά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και των ταινιών βεβαίως δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα. Κατά την άποψη μου, βλέπουμε άλλη μια ταινία με αιμοδιψή ζόμπι, άλλη μια ηρωίδα που θέλει να σώσει τον κόσμο, τους δευτεραγωνιστές φίλους της και μπόλικες κλισέ ατάκες του τύπου: «Fuck you! Son of a bitch!». Επίσης να αναφέρω πως η ταινία γυρίστηκε σε 3D για να προσελκύσει το κουρασμένο κοινό στις κινηματογραφικές αίθουσες, εγώ το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι πως υπήρχαν τόσες πολλές σκηνές σε αργή κίνηση που πραγματικά παρακαλούσα το ρολόι μου να πάει πιο γρήγορα. Κλείνοντας έχεις καταλάβει πιστεύω ότι η ταινία δεν μου άρεσε και πάρα πολύ, αυτό βεβαία δεν έχει καμία σημασία γιατί τα γούστα μας μπορεί να μην ταιριάζουν, δες την και πες μου τις εντυπώσεις σου, εγώ πάντως σε προειδοποίησα!

Η Ατάκα : Alice: «Πέντε χρονιά πριν, ένας ιός δραπέτευσε και όλος ο κόσμος πέθανε.»

Ποιον θα έπαιζα : Το ζόμπι!

Αγαπημένη σκηνή : Δεν έχω!

Χειρότερη σκηνή : Όταν μετά από χιλιάδες slow motion τελείωσε!

Δες την : Αν είσαι φαν των ταινιών ή ακόμα και των video games ή αν είσαι φαν της Milla Jovovich.

Μην την δεις : Γιατί είναι μια από τα ίδια, δεν είναι η καλύτερη ταινία με θέμα τα ζόμπι, που έχει δημιουργηθεί και έχει ένα από τα πιο χαζά σενάρια που έχω δει σε ταινία.

Με ποιον να την δεις : Με τον μικρότερο ξάδελφο σου, που έχει κολλήσει με το Resident Evil στο play stasion.

Μην την δεις με : Όλους τους υπόλοιπους φίλους σου, δεν χρειάζεται να τους βασανίσεις έτσι άκαρδα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis