fwto

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

KUNG FU PANDA(2008)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΕΒΛΕΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥ CABAMARU ΜΙΚΡΟΣ, E?
με τις φωνές των:Jack Black,Angelina Jolie,
Ian Mc Shane
Σκηνοθεσία:Mark Osborne,John Stevenson

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ

O Po είναι ένα πάντα που ζει στην κοιλάδα της ειρήνης με τον πατέρα του και εργάζονται σε κατάστημα noodles!Όνειρο του po είναι vα γίνει μάστερ του kung fu μόνο που τον εμποδίζει το βάρος του!Παρόλα αυτά δεν παρατάει το όνειρο του και κατά ένα παράξενο τρόπο θα διδαχθεί kung fu από τον μέγα δάσκαλο shifu για να αντιμετωπίσει στην συνέχεια την λευκή λεοπάρδαλη tai lung!θα τα καταφέρει?

 Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Τώρα μπορεί να με πείτε κακιά , ξενέρωτη , υπερβολική αλλά εμένα συγγνώμη αλλά η συγκεκριμένη τανια δεν μου άρεσε!οκ πολύ γούτσου γούτσου αυτό το πάντα, αλλά τι να το κάνω δηλαδή ?βλέπω αν θέλω ένα ντοκυμαντερ και μου φεύγει το άχτι!
Ηχηρά ονόματα , που απλά σε ελκύουν να δεις την ταινία!!Γέλασα με τις προσπάθειες του πάντα να μάθει καράτε, ο δάσκαλος shifu ήταν μορφή και είχε πλάκα αλλά ως εκεί! ειλικρινά ψιλοβαρέθηκα!
Θεωρείται ατού για την ταινία πάντως ότι ακολουθεί και τη μυθολογία υιοθετώντας πραγματικές τεχνικές kung fu που βλέπουμε επί της οθόνης!και πάλι εγώ όμως σαν ξενέρωτη θα πω πως βλέπω έναν αγώνα καράτε ή το karate kid και μου φεύγει και πάλι το άχτι!
Ταινία νομίζω που απευθύνεται τελικά πιο πολύ σε μικρά παιδάκια παρά σε μεγάλους!
Τώρα αν παρόλα αυτά , δεν πειστήκατε από μένα και θέλετε ντε και καλά να τη δείτε ή σας άρεσε την πρώτη φορά, το πεδίο ελεύθερο!δείτε την ή ξαναδείτε τη, εγώ γνώμη δεν αλλάζω!!

ααα!βγαίνει και kung fu panda 2 σύντομα ε,έβαλα και trailer!!


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-2\5 
τι να πω!!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ(ΚΛΑΜΑ)-0\5 
ε όχι μη τρελαθούμε!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-1\5 
μπα....

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-1\5 
εγώ πεινάω , θα φτιάξω noodles,θέλεις?

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ - ΒΙΑ)-0\5 
πω πω σκιάχτηκα!!πφφ!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-2,5\5 
έχω δει και καλύτερα!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-3\5
σχετικό είναι αυτό!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2\5
έτσι κι έτσι!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-6,5\10 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis