fwto

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

WHEN HARRY MET SALLY(1989)


EΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
AYTH H ΚΟΛΩΝΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΧΡΟΝΙΑ!
Παίζουν :Meg Ryan,Billy Crystal
Σκηνοθεσία;Nora Ephron


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ :AΙΣΘHMATIKH KOMENTI

O HARRY και η SALLY γνωρίζονται από το πανεπιστήμιο.Έχουν και οι δύο αντίθετες απόψεις όσον αναφορά τις σχέσεις των 2 φύλων αλλά η χημεία ματαξύ τους είναι ιδιαίτερα έντονη.Παρόλα αυτά επιλέγουν να μην κάνουν κάτι μεταξύ τους και έτσι χάνονται.Μετά απο χρόνια ξανασυναντούνται αρκετά ώριμοι πλέον με την ίδια φλόγα να καίει μέσα τους .

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Αχχχχ!Παλιά αλλά αγαπημένη ταινία!Έχω ένα κακό συνήθειο να ξεχνάω ταινίες που έχω δει μια φορά!Θα μου πείτε αφού βλέπεις με το κιλό που να θυμάσαι?ίσως είναι και αυτό αλλά όταν μία ταινία είναι τόσο πετυχημένη όσο αυτή, η λήθη δεν δικαιολογείται!
Οι σχέσεις μεταξύ των 2 φύλων μπαίνουν στο μικροσκόπιο και μας δίνουν μια υπέροχη κομεντί!Χιλιοειπωμένα λόγια και λέξεις, φιλία μεταξύ άνδρα γυναίκας, οργασμός, απιστία και άλλα!συζητιούνται μεταξύ αρχικά δύο φίλων που όμως, όπως και να το κάνουμε νιώθουν έλξη ο ένας για τον άλλο καταρρίπτοντας την άποψη ότι υπάρχει φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας!εγώ βέβαια διαφωνώ αλλά άκρη δεν βγαίνει ποτέ οποτε ξεχάστε ότι το ανέφερα!
Αν δεν έχετε κάτι να δείτε φρέσκο και νέο, την προτέινω ανεπιφύλακτα αν και παλιά φαίνεται ακόμη τόσο φρέσκια!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-3\5
Θα περάσεις πολύ ευχάριστα

ΘΑ ΚΛΑΨΩ(ΚΛΑΜΑ)-0\5
μακριά από μας

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?
(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-3\5 love is in the air !

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-4\5
υπάρχει ή δεν υπάρχει?υποκρίνονται ή όχι? φιλία, έρωτας και άλλα!ανθρώπινες σχέσεις!χάος!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ - ΒΙΑ)-0\5 απαπα

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-4\5
τρέχει σαν νεράκι

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
όχι

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2\5
κάτι λεει

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-7,5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis