fwto

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

MONA LISA SMILE(2003)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΟΥ Η ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ
Παίζουν :Julia Roberts, Kirsten Dust,
Maggie Gyllenhaal,Julia Stiles
Σκηνοθεσία:Mike Newell

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ


Το 1953 σε ένα συντηρητικό και οπισθοδρομικό κολέγιο, καταφθάνει μια μοντέρνα και πολύ προχωρημένη καθηγήτρια ιστορίας της τέχνης , η Katherine Watson(JULIA ROBERTS).Θέλει να εμπνεύσει ιδεολογικά τις μαθητριές της,αλλά το έργο της μάλλον δεν θα είναι πολύ εύκολο.Όλες έχουν γαλουχηθεί με την ιδέα ότι ο μόνος προορισμός της γυναίκας ειναι ο γάμος.Έτσι σύντομα μια από αυτές(KIRSTEN DUST) ετοιμάζεται να σταματήσει τις σπουδές της για να παντρευτεί. Μια άλλη(JULIA STILES) είναι ανάμεσα στο δίλημμα σπουδές ή γάμος ενώ μία τρίτη(MAGIE GILLENHAAL) πιο φιλελεύθερη δεν ξέρει τι ακριβώς πρέπει να διαλέξει στη ζωή της.Όλες μέχρι το τέλος της χρονιάς έχουν να μάθουν πολλά!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Ενω φαίνεται τοσο ενδιαφέρον το σενάριο και παίζουν 4 αρκετα καλές ηθοποιοί , καλά για την julia δεν το συζητώ την πάω με χίλια!!δυστυχώς η ταινία τελικά απογοητεύει.Πολύ βαρετή., κυλάει πολύ αργά και παρότι οι ερμηνείες είναι καλές, η julia αν και δεν μας συνήθιζει πολυ στα κοινωνικά ούτε χάλια είναι αλλά ούτε και καλή, μια ημικατάσταση δηλαδή, αλλά τελευταία κάνει στροφή μπας και μας πείσει ότι είναι κάτι παραπάνω από μια pretty woman , δροσερές οι παρουσίες των τριών υπόλοιπων ηθοποιών με τη dunst να τραβάει λίγο παραπάνω την προσοχή στο ρόλο της συντηρητικής μαθητριας που δεν σκέφτεται τίποτε άλλο παρά το γάμο!!Φεμινιστικά μηνύματα, το δίλημμα της επιλογής μεταξύ ελευθερίας και κοινωνικών στερεοτύπων, μοντερνισμού και παράδοσης αλλά δοσμένα με πολύ επιφανειακό και βαρετό τρόπο δυστυχώς!αααα! και μη ξεχάσω χάλια ενδυματολογικές και κομμωτικές επιλογές!μου έκαναν εντύπωση αν και γενικά δεν συμπαθούσα ποτέ τα 50 's οπότε ότι ταινία και να ήταν τα ίδια θα σας έλεγα!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-0\5
μπα...

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?(ΚΛΑΜΑ)-0\5
ούτε

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?
(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-2\5
χλιαρά πράγματα

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
όχι

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ -ΑΓΩΝΙΑ)-2\5
νάνι νάνι κάνει το μωρό και εγώ!

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-3\5
φεμινίστρια ἠ παραδοσιακή?γάμος ή καριέρα?

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
όχι

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2\5
άκου το top φεμινιστικό τραγούδι της δικής μας αοιδού Δέσποινας :
Πολύ καλά περνάγαμε μαζί το διασκεδάζαμε μα ξαφνικά μου λες εγώ πώς θέλεις να σε παντρευτώ
A πα πα πα πα πα πα πα πα εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα... μα τι στίχος τι νόημα!!!!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis