fwto

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

YOUTH IN REVOLT-ΝΙΑΤΑ ΣΕ ΕΞΑΨΗ(2009)



ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΠΟΥ΄ΝΑΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ!
Παίζουν:Michael Cera,Portia Doubleday,
Jean Smart,Zack Galifianakis,Rey Liotta
Σκηνοθεσία:Miguel Arteta


O Nick(MICHAEL CERA) είναι ένας έφηβος με εμμονή γύρω από το σεξ.Γνωρίζει τη Sheeny(PORTIA DOUBLEDAY) κατά τη διάρκεια των διακοπών και την ερωτεύεται.Εκείνη είναι ίδιαίτερα απελευθερωμένη,αν και με γονείς θρησκόληπτους και έτσι για να την κατακτήσει, ο Nick παρατάει την βαρετή ζωή του και αποκτά ένα alter ego,τον FRANSUA κινδυνέυοντας όμως να καταστρέψει τη ζωή και τον εαυτό του.


Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Επιτέλους μία ταινία που δεν μου άρεσε!Την βρήκα σχετικά αδιάφορη με ένα πολύ παράξενο στόρυ,δεν είναι χαζοχαρούμενη αλλά πολύ περίεργη ρε παιδί μου, που δεν κατάφερε να μου κρατήσει την προσοχή.
Μόνη εξαίρεση ο δικός μας GALIFIANAKIS που δεν παίζει και πολύ,αλλά και ο νεαρός MICHAEL, που αν και όντως μικρός,γεννηθείς το 1988! φαίνεται πως το χει με την υποκριτική και μια μέρα ίσως λέω ίσως μας καταπλήξει(γιατί από ομορφιά δεν λέει και πολλά!).
Μου άρεσε ιδιαίτερα ώς Φρανσούα, σαν Γάλλος,το alter ego του.
Κατά τα άλλα είναι μία ταινία που θα διαγραφεί κατευθείαν από το μυαλό σας οπότε τι να λέμε!πάμε για άλλα!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ(ΓΕΛΙΟ)-1\5
εεεε....

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?(ΚΛΑΜΑ)-0\5
κοίτα τώρα...εεεε..

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?
(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-2\5
εεε, τι να πω πάλι!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
no comment

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΑΓΩΝΙΑ-ΔΡΑΣΗ)-2\5
zzzzzzzzz........

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5
no comment

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
χαχαχαχαχαχαχα!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2\5
ακου κάτι άλλο καλύτερα!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:5,5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis