fwto

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

THE HORRIBLY SLOW MURDERER WITH THE EXTREMELY INEFFICIENT WEAPON (2008)


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟ!ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ!




ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΑΡΓΑ ΤΑ ΖΩΑ ΜΟΥ, ΑΡΓΑ

Παίζουν:
δεν έχει καμία σημασία το video μιλά από μόνο του!
Σκηνοθεσία:Richard Gale

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Πέρασε και το Πάσχα και αφού είχα μία βδομάδα, ίσως και παραπάνω να γράψω ,επιστρέφω με μία ταινία μικρού μήκους , που όπως παρατηρήσατε έφερε τα πάνω κάτω στην κλασσική και ρουτινιασμένη διάταξη των αναρτήσεων μου!
Και πως να μη γίνει αυτό όταν έχω δει μία ταινία σαν κι αυτή!Διαρκεί 10 λεπτά και παρότι κάποιοι θα βιαστούν να την απορρίψουν ίσως και με το δίκιο τους, εγώ θα σας βάλω σε σκέψη.Γιατί αν το καλοσκεφτείς έχει καλή σκηνοθεσία, οι 2 πρωταγωνιστές παίζουν πολύ καλά το ρόλο τους, (ειδικά ο δολοφόνος όλα τα λεφτά!), έχει πρωτότυπο σενάριο(όχι σκεφτείτε λίγο πόσο κουραστικό θα ήταν αν υπήρχε έστω και μἰα πιθανότητα στο τετράκις τρισεκαττομύριο να υπήρχε τέτοιος δολοφόνος!!!) και έχει και χιούμορ! Όλα αυτά λοιπόν συνθέτουν μία ταινία που κινείται τελείως στα άκρα!Από τη μία λές πόσο καμμένος πρέπει να ΄ναι ο άλλος για να φτιάξει και να δει μία τέτοια ταινία και από την άλλη σκέφτεσαι ότι για τη διάρκεια του και σε σύγκριση με παρόμοιες είναι μάλλον πολύ καλή(έχει πάρει 7 βραβεία , σε μικρά φεστιβάλ οκ!που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους`! αλλά πήρε!)


Να ευχαριστήσω πέρα από το Θεό, μπαμπά , μαμά κτλ. τον φίλο Ζ. και τη φίλη Λ., γιατί χωρίς αυτούς δεν θα βρισκόταν αυτή η ανάρτηση εδώ!ευχαριστώ που με επαναφέρεται στην καθημερινότητα και τον καθιερωμένο τρόπο ζωής!


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ:

Η ΤΑΙΝΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΒΑΘΜΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis