fwto

Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

500 days of Summer (2009)




ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ :
ME ΤΥΦΛΩΣΕ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ
Παίζουν:Joseph Gordon Levitt,Zooey Deschanel
Σκηνοθεσία:Mark Webb


O Tom (Joseph Gordon Levitt) δουλεύει σε μία εταιρεία και εκεί γνωρίζει τη Summer(Zooey Deschanel) και την ερωτεύεται παράφορα! Η ίδια δεν είναι υπέρ των σχέσεων όποτε μετά από λίγο χωρίζουν! Ο Tom εφόσον είναι τρελά ερωτευμένος μαζί της κάνει ότι είναι δυνατό για να την ξανακερδίσει. Παράλληλα όμως ξεκινά και μία αναδρομή στις 500 μέρες που έζησε με τη Summer και αρχίζει και ξαναβλέπει πιο καθαρά όσα ζήσαν μαζί!Αν σας φαίνεται μία απλή ιστορία αγάπης θα σας προειδοποιήσω όπως ο αφηγητής της ταινίας οτι δεν ειναι love story but a story about love!!!!!!!!



Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Αν και γενικά δεν έχω λίστα με αγαπημένες ταινίες νομίζω ότι μπορώ άνετα να ξεκινήσω από σήμερα και να βάλω πρώτη στη λίστα τη συγκεκριμένη!Την πρωτοείδα με επιφυλακτική ματιά, την συμπάθησα, μου άρεσε, την ερωτεύτηκα και τελικά την λάτρεψα!Θέλεις η καταπληκτική σκηνοθεσία ,το σενάριο που έχει κάτι το διαφορετικό από τις κοινές ιστορίες αγάπης, οι ηθοποιοί , που αν και δεν είναι ιδιαιτέρως γνωστοί παίζουν άψογα και δεν ξέρω αλλά μου ενέπνεαν κάτι φρέσκο και ζωντανό ,η ωραία μουσική επένδυση(το soundtrack πρέπει να είναι πολύ καλο!), ίσως τελικά όλα αυτά μαζί συνέθεσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα! Η ταινία ουσιαστικά δεν είναι μία ερωτική ιστορία αλλά μας μιλά για το πώς βιώνουμε ένα μεγάλο έρωτα σε όλες του τις φάσεις!Δεν βαρέθηκα λεπτό όταν την έβλεπα και όταν τελείωσε άνετα μπορούσα να την δω και δεύτερη φορά και τρίτη και τέταρτη!Με λίγα λόγια η ταινία είναι απλά ΚΑ-TA-ΠΛΗ-KTI-KH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η Βαθμολογία μου:9\10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis